Samochody sportowe  

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi projektami


BMW 640 xDrive G-Power D-Tronik 345 KM

Niedawno trafiło do nas bardzo interesujące auto – BMW 640 xDrive. Tym razem nasza misja specjalna polegała na zamontowaniu komputera sterującego silnikiem G-Power D-Tronik.

VW Golf VII R 2.0 TSI ABT AEC POWER-S 380 KM

Wczoraj mieliśmy ręce pełne pracy. Odwiedził nas VW Golf VII R 2.0 TSI. Auto przyjechało do nas po konkretny „zastrzyk mocy”. Rozpoczęliśmy od sprawdzenia, jak mocny jest ten egzemplarz w serii – okazało się, że moc wynosi 308 KM, a moment obrotowy 380 Nm. Przy tym Golfie zastosowaliśmy modyfikację silnika Abt Power S obejmującą sterownik silnika Abt Engine Control oraz downpipe ze sportowym katalizatorem.

BMW M3 E92 kompresor G-Power SKII

Niedawno w nasze ręce trafiło bardzo interesujące auto – BMW M3 E92 wyposażone w kompresor G-Power. Nasze zadanie polegało na diagnostyce samochodu, a w szczególności zestawu kompresora. M3 najpierw trafiło na przegląd serwisowy, po upewnieniu się że pod kątem mechanicznym wszystko gra, sprawdziliśmy moc silnika na hamowni.

Mercedes E63 AMG - kompresor Kleemann - 705 KM

Kolejny niesamowity projekt zakończyliśmy pełnym sukcesem! Tym razem nasz serwis opuściło mocarne kombi Mercedes E63 AMG, w którym pod maską zagościł kompresor renomowanego duńskiego tunera - firmy Kleemann. Auto wcześniej zostało poddane tuningowi firmy Brabus obejmującemu układ wydechowy cat-back z karbonowym dyfuzorem i aluminiowe felgi. My jednak skupiliśmy się na potężnym silniku V8 oraz układzie napędowym.

VW Golf VII R 2.0 TSI ABT Power S 390 KM

Prezentujemy Państwu nowego Golfa R z imponującą modyfikacją silnika Abt Power S. Ten najmocniejszy z seryjnie produkowanych Golfów wygenerował na hamowni moc 308 KM i 386 Nm co stanowi doskonałą bazę do modyfikacji.

BMW M6 715 KM 810 Nm G-POWER + AKRAPOVIC

BMW #M6 – ta mechaniczna pomarańcza elektryzuje już samym swoim wyglądem. Muskularne krzywizny nadwozia w kolorze #Sakhir Orange połyskując w słońcu przywodzą na myśl szalejące języki ognia, co w pełni odzwierciedla dziką naturę tego Coupe, które przeszło w naszym serwisie kurację wzmacniającą. Seryjne osiągi silnika 4.4 V8 BiTurbo są ponadprzeciętne, pomiar na hamowni wykazał moc maksymalną 591 KM i moment obrotowy o wartości 685 Nm.

Youtube 
Po raz pierwszy na poznańskich targach motoryzacyjnych Motor Show pojawiła się firma Pachura Moto Center ze Środy Wielkopolskiej

WIĘCEJ VIDEO

Facebook 

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.