Porsche Panamera Turbo stage 2: 600 KM 860 Nm

Mamy nie lada gratkę dla  fanów kultowej marki ze Stuttgartu. Do naszego serwisu na modyfikacje trafiło Porsche Panamera Turbo. Ta luksusowa, śnieżnobiała limuzyna jest napędzana silnikiem  4.8 V8 turbo, któremu nie brakuje mocy...

Pomiar w wersji seryjnej wykazał 490 KM i 660 Nm. Dla nas jednak to dopiero początek drogi. Przed wzmocnieniem silnika zadbaliśmy o sprawniejszy układ wydechowy. Wybór padł na Milltek Sport w wersji Cup. Jest to sportowy układ wydechowy cat-back bez środkowych tłumików, tłumiki końcowe wyposażone są w regulowane klapy dźwiękowe. Zwieńczeniem tego układu wydechowego są cztery okrągłe końcówki o średnicy 100 mm w kolorze matowej czerni. Po zwiększeniu przepływu spalin zabraliśmy się za silnik. Po wgraniu nowych map silnika Panamera Turbo ponownie zagościła na hamowni. Wyniki pomiarów budzą respekt: moc wzrosła do 586 KM a moment obrotowy osiąga teraz wartość 860 NM. Podsumowując: + 100 KM i + 200 Nm, taki wzrost osiągów silnika daje tej limuzynie niesamowitą dynamikę, która jest okraszona fantastycznym dźwiękiem silnika V8.

Youtube 
Po raz pierwszy na poznańskich targach motoryzacyjnych Motor Show pojawiła się firma Pachura Moto Center ze Środy Wielkopolskiej

WIĘCEJ VIDEO

Facebook 

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.