Audi S6 V10 Stage 1

Następny silnik V10 od Audi poddaliśmy w naszym serwisie zabiegom uzdrawiająco wzmacniającym. Tym razem na hamowni zagościło piękne błękitne S6 5.2 V10 Avant. Nie pierwszy raz napotykamy problemy silnika z bezpośrednim wtryskiem paliwa z gromadzeniem się nagaru w głowicach, zanim zaczęliśmy działać zmierzyliśmy Audi na hamowni w celu sprawdzenia jak ten mankament FSI wpływa na jego osiągi.

Pomiar wykazał pewne braki w mocy: 393 KM i 475 Nm to aż o 42 KM i 64 Nm mniej niż obiecuje producent. Po wyczyszczeniu głowic silnika z nalotu przygotowaliśmy nowe mapy sterownika. Audi S6 otrzymało także układ wydechowy Milltek Sport cat-back oraz sportowe filtry powietrza. Po tych zabiegach pomiar na hamowni dał znacznie lepsze rezultaty: moc maksymalna 432 KM i moment obrotowy 520 Nm. Fabryczny ogranicznik prędkości został usunięty, dzięki temu Audi S6 rozpędza się teraz do ponad 300 km/h przy akompaniamencie potężnego dźwięku silnika V10.

Youtube 
Po raz pierwszy na poznańskich targach motoryzacyjnych Motor Show pojawiła się firma Pachura Moto Center ze Środy Wielkopolskiej

WIĘCEJ VIDEO

Facebook 

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.