Samochody sportowe  

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi projektami


Audi RS6 stage 3+, 951 KM 1027Nm

Nasz najpotężniejszy projekt - Audi RS6 Avant 5.0 TFSI przeszedł kolejne usprawnienia, dzięki którym wykrzesaliśmy z niego jeszcze więcej koni mechanicznych. Poprzedni setup obejmował większe turbosprężarki, kompletny układ wydechowy 3”, sportowe filtry powietrza i zmiany w układzie chłodzenia.

BMW 640 xDrive G-Power D-Tronik 345 KM

Niedawno trafiło do nas bardzo interesujące auto – BMW 640 xDrive. Tym razem nasza misja specjalna polegała na zamontowaniu komputera sterującego silnikiem G-Power D-Tronik.

VW Golf VII R 2.0 TSI ABT AEC POWER-S 380 KM

Wczoraj mieliśmy ręce pełne pracy. Odwiedził nas VW Golf VII R 2.0 TSI. Auto przyjechało do nas po konkretny „zastrzyk mocy”. Rozpoczęliśmy od sprawdzenia, jak mocny jest ten egzemplarz w serii – okazało się, że moc wynosi 308 KM, a moment obrotowy 380 Nm. Przy tym Golfie zastosowaliśmy modyfikację silnika Abt Power S obejmującą sterownik silnika Abt Engine Control oraz downpipe ze sportowym katalizatorem.

BMW M3 E92 kompresor G-Power SKII

Niedawno w nasze ręce trafiło bardzo interesujące auto – BMW M3 E92 wyposażone w kompresor G-Power. Nasze zadanie polegało na diagnostyce samochodu, a w szczególności zestawu kompresora. M3 najpierw trafiło na przegląd serwisowy, po upewnieniu się że pod kątem mechanicznym wszystko gra, sprawdziliśmy moc silnika na hamowni.

Mercedes E63 AMG - kompresor Kleemann - 705 KM

Kolejny niesamowity projekt zakończyliśmy pełnym sukcesem! Tym razem nasz serwis opuściło mocarne kombi Mercedes E63 AMG, w którym pod maską zagościł kompresor renomowanego duńskiego tunera - firmy Kleemann. Auto wcześniej zostało poddane tuningowi firmy Brabus obejmującemu układ wydechowy cat-back z karbonowym dyfuzorem i aluminiowe felgi. My jednak skupiliśmy się na potężnym silniku V8 oraz układzie napędowym.

VW Golf VII R 2.0 TSI ABT Power S 390 KM

Prezentujemy Państwu nowego Golfa R z imponującą modyfikacją silnika Abt Power S. Ten najmocniejszy z seryjnie produkowanych Golfów wygenerował na hamowni moc 308 KM i 386 Nm co stanowi doskonałą bazę do modyfikacji.

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2011 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.