BMW to jedna z tych marek, których auta bardzo ładnie poddają się modyfikacjom silnika. Tak też było i w tym przypadku. Wynik modyfikacji BMW 335D. Seria: 291KM i 578Nm. Wzrost o 53KM i 100Nm. Wynik: 344KM i 678Nm!!!
Kolejny dzień zaczynamy od dużej dawki mocy! Oto Audi A6 3.0 TFSI, w którym zamontowaliśmy komputer sterujący pracą silnika ABT Engine Control (ABT AEC). Dzięki temu auto wzmocniliśmy o 74KM i 76Nm! Wynik: seryjne 314KM i 437Nm zamieniliśmy na potężne 388KM i 513Nm. V-max 298 km/h!
80KM! O tyle udało nam się wzmocnić A-szóstkę! Seria: 302,4 KM i 417,6 Nm. Po zamontowaniu komputera sterującego silnikiem - ABT AEC parametry "urosły" do 386,4 KM i 506,8 Nm!!!
Oto Audi A5 Sportback 2.0 TFSI, które wzmocniliśmy na naszej hamowni. Wynik jest jak zawsze dobry: + 45KM i +75Nm! Seryjny pomiar wykazał 206KM i 320 Nm. Po chiptuningu - niebagatelne 251KM i 395Nm!
Oto prawdopodobnie pierwsze w Polsce stuningowane AUDI A7 3.0 z silnikiem BiTDI. Model ten przeszedł w naszym serwisie totalną metamorfozę. Krok pierwszy - zmiana wizerunku na bardziej drapieżny i ekstrawagancki. Krok drugi - podniesienie mocy silnika...