Zapraszamy do zapoznania się z naszymi projektami
Mercedes C63 AMG Stage 2 Akrapovic
Mercedesy spod znaku AMG są coraz częstszymi gośćmi naszego serwisu. Tym razem w celu modyfikacji odwiedziła nas potężna C-Klasa 63 AMG. Srebrna strzała z karbonowymi dodatkami prezentuje się imponująco, ale my dobrze wiemy że w tym samochodzie najważniejszy jest silnik, w którym drzemią duże rezerwy. Potężna V-ósemka już w serii dysponuje wielką mocą, zmierzyliśmy na hamowni 504 KM i 537 Nm. To jednak nie wszystko na co stać ten wielki silnik i nasz serwis.
AUDI A6 3.0 BiTDI ABT AEC 366KM 726Nm
Kolejny limuzyna od Audi trafiła do Pachura Moto Center w konkretnym celu. Oczywiście chodziło o zwiększenie mocy! Pod maską tego Audi A6 zamontowano jedną z najnowszych jednostek napędowych – 3.0 TDI z dwiema turbosprężarkami pracującymi sekwencyjnie. Seryjnie ten model Audi ma moc 313 KM i 650Nm. My jednak doskonale wiemy, że z tego auta da się wyciągnąć znacznie więcej…
AUDI A6 Avant 3.0 BiTDI ABT AEC 370KM 725Nm
Kolejny model „A-szóstki” trafił do Pachura Moto Center w konkretnym celu. Jak nietrudno się domyślić, chodziło o zwiększenie mocy! Pod maską Audi zamontowano jedną z najnowszych jednostek napędowych – 3.0 BiTDI. Seryjnie ten model Audi ma moc 313 KM i 650Nm. Nie oznacza to jednak, że z tego auta nie da się wyciągnąć znacznie więcej…
Porsche Panamera Turbo Techart 600 KM 830 Nm
Kolejna limuzyna Porsche otrzymała w naszym serwisie solidny zastrzyk mocy. Jest to #Panamera Turbo w prestiżowej wersji Executive po liftingu, gdzie fabrycznie silnik 4.8 turbo osiągał moc 520 KM.
Audi S6 V10 Stage 1
Następny silnik V10 od Audi poddaliśmy w naszym serwisie zabiegom uzdrawiająco wzmacniającym. Tym razem na hamowni zagościło piękne błękitne S6 5.2 V10 Avant. Nie pierwszy raz napotykamy problemy silnika z bezpośrednim wtryskiem paliwa z gromadzeniem się nagaru w głowicach, zanim zaczęliśmy działać zmierzyliśmy Audi na hamowni w celu sprawdzenia jak ten mankament FSI wpływa na jego osiągi.