Limuzyny  

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi projektami


Mercedes C63 AMG Stage 2 Akrapovic

Mercedesy spod znaku AMG są coraz częstszymi gośćmi naszego serwisu. Tym razem w celu modyfikacji odwiedziła nas potężna C-Klasa 63 AMG. Srebrna strzała z karbonowymi dodatkami prezentuje się imponująco, ale my dobrze wiemy że w tym samochodzie najważniejszy jest silnik, w którym drzemią duże rezerwy. Potężna V-ósemka już w serii dysponuje wielką mocą, zmierzyliśmy na hamowni 504 KM i 537 Nm. To jednak nie wszystko na co stać ten wielki silnik i nasz serwis.

AUDI A6 3.0 BiTDI ABT AEC 366KM 726Nm

Kolejny limuzyna od Audi trafiła do Pachura Moto Center w konkretnym celu. Oczywiście chodziło o zwiększenie mocy! Pod maską tego Audi A6 zamontowano jedną z najnowszych jednostek napędowych – 3.0 TDI z dwiema turbosprężarkami pracującymi sekwencyjnie. Seryjnie ten model Audi ma moc 313 KM i 650Nm. My jednak doskonale wiemy, że z tego auta da się wyciągnąć znacznie więcej…

Porsche Panamera Turbo stage 2: 600 KM 860 Nm

Mamy nie lada gratkę dla  fanów kultowej marki ze Stuttgartu. Do naszego serwisu na modyfikacje trafiło Porsche Panamera Turbo. Ta luksusowa, śnieżnobiała limuzyna jest napędzana silnikiem  4.8 V8 turbo, któremu nie brakuje mocy...

AUDI A6 Avant 3.0 BiTDI ABT AEC 370KM 725Nm

Kolejny model „A-szóstki” trafił do Pachura Moto Center w konkretnym celu. Jak nietrudno się domyślić, chodziło o zwiększenie mocy! Pod maską Audi zamontowano jedną z najnowszych jednostek napędowych – 3.0 BiTDI. Seryjnie ten model Audi ma moc 313 KM i 650Nm. Nie oznacza to jednak, że z tego auta nie da się wyciągnąć znacznie więcej…

Porsche Panamera Turbo Techart 600 KM 830 Nm

Kolejna limuzyna Porsche otrzymała w naszym serwisie solidny zastrzyk mocy. Jest to #Panamera Turbo w prestiżowej wersji Executive po liftingu, gdzie fabrycznie silnik 4.8 turbo osiągał moc 520 KM.

Audi S6 V10 Stage 1

Następny silnik V10 od Audi poddaliśmy w naszym serwisie zabiegom uzdrawiająco wzmacniającym. Tym razem na hamowni zagościło piękne błękitne S6 5.2 V10 Avant. Nie pierwszy raz napotykamy problemy silnika z bezpośrednim wtryskiem paliwa z gromadzeniem się nagaru w głowicach, zanim zaczęliśmy działać zmierzyliśmy Audi na hamowni w celu sprawdzenia jak ten mankament FSI wpływa na jego osiągi.

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2011 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.