Stworzyliśmy prawdopodobnie najszybsze AUDI TT RS 2.5TFSI w Polsce! Te liczby mówią same za siebie - 485 KM, 640 Nm, 3,8s 0-100 i V-max 305km/h!

2011-12-23

Na pierwszy rzut oka to Audi TT RS niczym nie różni się od seryjnego modelu, ale przecież najważniejsze jest to, co ta „bestia” kryje pod maską.

Audi ABT TT RS już w swej pierwotnej formie poraża siłą i dynamiką silnika. Jednak specjaliści z Pachura Moto Center poszli o krok dalej…

To auto pojawiło się w naszym serwisie przede wszystkim w celu podniesienia mocy silnika, choć nie trzeba nikogo przekonywać, że to auto już seryjnie posiada niesamowicie dobre przyspieszenie. Tymczasem okazuje się, że Audi TT RS, które już z fabryki wyjechało z 2.5-litrowym, pięciocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem, wyposażonym w system bezpośredniego wtrysku paliwa FSI oraz w serii osiągające 340 KM - dość sprawnie poddaje się modyfikacjom silnika.

Przy pierwszym podejściu udało nam się wykrzesać aż 436 KM i 540 Nm.

Razem z mocą wzrosła prędkość maksymalna Audi TT RS, osiągając aż 282 km/h. Natomiast przyspieszenie do "setki" u dobrego kierowcy zajmuje zaledwie 4.0 sekundy.

Jednak dla naszego klienta to wciąż było za mało…

Kolejnym wyzwaniem było uzyskanie minimum 470 KM i 640Nm. Tu przeskoczyliśmy nasze oczekiwania. Pomiar na hamowni wykazał moc maksymalną 485KM przy 6350 Obr/min., maksymalny moment 640Nm przy 2650 Obr/min.

Teraz ta biała bestia przyspiesza w 3,8s do setki i mknie z maksymalną prędkością ponad 305 km/h.

W naszych modyfikacjach wykorzystaliśmy:

- Turbosprężarkę ABT POWERS

- ECU ABT POWERS

- Wydech Milltek RACE

- Intercooler Forge Motorsport

- Blow off Forge Motorsport

Powrót do listy aktualności

Youtube 
Po raz pierwszy na poznańskich targach motoryzacyjnych Motor Show pojawiła się firma Pachura Moto Center ze Środy Wielkopolskiej

WIĘCEJ VIDEO

Facebook 

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.