Zapraszamy do zapoznania się z naszymi projektami
BMW M6 715 KM 810 Nm G-POWER + AKRAPOVIC
BMW #M6 – ta mechaniczna pomarańcza elektryzuje już samym swoim wyglądem. Muskularne krzywizny nadwozia w kolorze #Sakhir Orange połyskując w słońcu przywodzą na myśl szalejące języki ognia, co w pełni odzwierciedla dziką naturę tego Coupe, które przeszło w naszym serwisie kurację wzmacniającą. Seryjne osiągi silnika 4.4 V8 BiTurbo są ponadprzeciętne, pomiar na hamowni wykazał moc maksymalną 591 KM i moment obrotowy o wartości 685 Nm.
Audi RS6 Stage 3 870KM 1000Nm
Audi RS6 5.0 TFSI to jednej z najbardziej wyjątkowych samochodów ostatnich lat. Potężny 580- konny silnik w połączeniu z doskonałym napędem Quattro i funkcjonalnym nadwoziem kombi sprawia, że RS6 jest uniwersalnym samochodem o sportowych osiągach. Prawdziwa siła Audi RS6 drzemie w silniku, który posiada ogromny zapas mocy czekający tylko na uwolnienie. Ale przeobrażenie tego sportowego kombi w iście wyścigowy samochód wymaga tuningu nie tylko silnika, trzeba jeszcze wykonać szereg innych modyfikacji.
VW Golf VII R 2.0TSI 370KM ABT AEC
Kolejny nowy Golf R dostał od nas solidny zastrzyk mocy. Do kolekcji najmocniejszych „erek” z tuningiem silnika Abt Engine Control dołożyliśmy egzemplarz w kolorze białym. Przed modyfikacją zmierzyliśmy Golfa R na hamowni, osiągając bardzo dobre wyniki: 304 KM i 388 Nm, co w aucie tej wielkości gwarantuje świetne osiągi.
Audi A1 Quattro 2.0TFSI 315KM ABT Power
Całkiem niedawno zajęliśmy się tuningiem dwóch Golfów 7 w sportowej wersji R. Najmocniejszy z produkowanych Golfów jest bez wątpienia królem hot-hatchy. Jednak auto które przedstawiamy wam dzisiaj jest klasą samą w sobie. To wyjątkowy hot-hatch i król w klasie mini. To wyjątkowy hołd dla legendarnego Audi Quattro. Ten samochód to jeden z zaledwie 333 egzemplarzy na świecie, z których zaledwie dwa trafiły do Polski.
Audi RS4 B7 stage 2: 440 KM 430 Nm
Kolejna V-ósemka od Audi trafiła w nasze ręce na naprawy i modyfikacje. Tym razem mowa o pięknym Audi RS4 B7. Pomiar na hamowni w serii wykazał spore braki w osiągach silnika: 339 KM i 366 Nm, takie wartości zmobilizowały nas do pracy. Czyszczenie zaworów w obydwu głowicach to obowiązkowa pozycja w V8/V10 FSI. Silnik wymagał jeszcze innych napraw, po uporaniu się z tymi usterkami RS4 ponownie rozpędziliśmy na hamowni, efekt: 397 KM i 392 Nm to już znacznie lepsza dyspozycja tego V8.