Porsche Panamera Turbo stage 2: 600 KM 860 Nm

Mamy nie lada gratkę dla  fanów kultowej marki ze Stuttgartu. Do naszego serwisu na modyfikacje trafiło Porsche Panamera Turbo. Ta luksusowa, śnieżnobiała limuzyna jest napędzana silnikiem  4.8 V8 turbo, któremu nie brakuje mocy...

Pomiar w wersji seryjnej wykazał 490 KM i 660 Nm. Dla nas jednak to dopiero początek drogi. Przed wzmocnieniem silnika zadbaliśmy o sprawniejszy układ wydechowy. Wybór padł na Milltek Sport w wersji Cup. Jest to sportowy układ wydechowy cat-back bez środkowych tłumików, tłumiki końcowe wyposażone są w regulowane klapy dźwiękowe. Zwieńczeniem tego układu wydechowego są cztery okrągłe końcówki o średnicy 100 mm w kolorze matowej czerni. Po zwiększeniu przepływu spalin zabraliśmy się za silnik. Po wgraniu nowych map silnika Panamera Turbo ponownie zagościła na hamowni. Wyniki pomiarów budzą respekt: moc wzrosła do 586 KM a moment obrotowy osiąga teraz wartość 860 NM. Podsumowując: + 100 KM i + 200 Nm, taki wzrost osiągów silnika daje tej limuzynie niesamowitą dynamikę, która jest okraszona fantastycznym dźwiękiem silnika V8.

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2011 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.