Mercedes C63 AMG Stage 2 Akrapovic

2014-05-14

Mercedesy spod znaku AMG są coraz częstszymi gośćmi naszego serwisu. Tym razem w celu modyfikacji odwiedziła nas potężna C-Klasa 63 AMG. Srebrna strzała z karbonowymi dodatkami prezentuje się imponująco, ale my dobrze wiemy że w tym samochodzie najważniejszy jest silnik, w którym drzemią duże rezerwy. Potężna V-ósemka już w serii dysponuje wielką mocą, zmierzyliśmy na hamowni 504 KM i 537 Nm. To jednak nie wszystko na co stać ten wielki silnik i nasz serwis.

Aby do silnika dotarło jeszcze więcej powietrza zastosowaliśmy sportowe filtry powietrza BMC. Te renomowane włoskie filtry charakteryzują się przepuszczalnością powietrza zwiększoną o ok. 30% bez spadku skuteczności filtrowania. V-ósemka otrzymała więcej powietrza, następnie zajęliśmy się układem wydechowym. Mercedes AMG otrzymał otrzymał od nas niepowtarzalny Akrapovic Evolution Titanium Line. System cat-back jest wykonany ze stopu tytanu, dzięki czemu jest lżejszy od seryjnego wydechu aż o 19,3 kg! Produkty Akrapovic słyną z najwyższej jakości materiału i najwyższej dokładności wykonania. Układ wydechowy zakończony jest czterema tytanowo-szarymi końcówkami o wyróżniającym się prostokątnym kształcie. Po tych zmianach mogliśmy z satysfakcją wgrać nowe mapy sterownika silnika. Pomiar na hamowni po modyfikacjach wykazał moc 526 KM przy 7220 obr/min. i moment obrotowy 562 Nm przy 5620 obr/min.

Usunięcie ogranicznika prędkości daje pełną swobodę jazdy tym superszybkim Mercedesem. Licznik prędkości staje na 320 km/h podczas gdy obrotomierz kręci się jeszcze dalej. Przyrost mocy jest bardzo korzystny mając na uwadze że jest to silnik bez doładowania. Serdecznie zapraszamy właścicieli Mercedesów AMG, mamy w ofercie modyfikacje dla wszystkich modeli.

Powrót do listy aktualności

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2011 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.